Wednesday, April 29, 2015

Review - Protein Waffles from Body&FitShop

Hi there guys!

Today I will write in Dutch because I will do a review of a product from a Dutch site, body&fitshop.
Aangezien ik al meerdere keren gevraagd ben of de proteine wafelmix van body&fitshop aan te raden was of niet. Vandaar deze review!

Afgelopen verjaardag heb ik van een paar lieve vriendinnetjes een wafelijzer gekregen. Eentje die enorm schattige hartjes maakt (aanrader, dat maakt het ontbijt al meteen zo veel leuker!) en iets waar ik al heel erg lang naar uitkeek nadat ik steeds meer overheerlijke gezonde wafelfoto's op instagram zag langskomen.
Iemand wees me erop dat de body & fitshop een eiwit wafelmix had (1000 gram voor 8,50). Aan deze mix hoef je alleen 160 ml water bij 2 scheppen (met het meegeleverde schepje) mix toe te voegen. Super handig! Kijk alleen wel uit dat de mix niet te waterig wordt, dat werd het bij mij vandaag en dan komt er geen mooie wafel uit. Dit is overigens makkelijk op te lossen door er gewoon wat meer poeder bij te voegen.
De smaak is prima, heerlijke wafels en nog heerlijker met welke topping die je maar wilt. De smaak is heel fijn neutraal, waardoor je zo creatief met toppings kunt zijn als je wilt. Een beetje jammer daardoor is wel dat je altijd dezelfde smaak hebt, terwijl als je gewoon een recept volgt en hier eiwitpoeder aan toevoegd, je ook andere smaken wafels kunt maken door andere smaakjes eiwitpoeder toe te voegen (en daar komen de zakjes met verschillende smaakjes eiwitpoeder van de body&fitshop dan weer goed van pas!), Bij een gewoon recept heb je alleen wel het gedoe van afmeten, eierschalen, van alle ingrediënten een beetje... Bij deze mix is het twee scheppen en wat water en klaar. Zeker een aanrader dus, maar het is ook zeker te doen met een receptje met eiwitpoeder erin!

Heb je nog vragen over deze mix, of over een ander product? Laat het me weten!

Lovelovelove, Iris

1 comment:

  1. Ik heb de proteïne pannekoekenmix zelf nog niet geprobeerd. Hoop dat ik het als proefpakketje bij mijn volgende bestelling kan kiezen ;)

    Zo'n hartjeswafelijzer is zo leuk eh. Ik hoop dat ik er zaterdag voor mijn verjaardag ook eentje krijg. Het stond alvast op mijn verlanglijstje :)

    Liefs, Carolien

    ReplyDelete